Univerzitet u Istočnom Sarajevu Ekonomski fakultet Brčko Postdiplomski studij Odsjek: Menadžment i Preduzetništvo Seminarski rad iz predmeta Upravljanje merchandisingom Tema: market strategije Profesor: learner: Dr. Ljubomir Trifunović Adis Puška П – 61/06 Brčko, oktobar 2008. SADRŽAJ: UVOD1 1. TEORIJSKE PRETPOSTAVKE MARKETING STRATEGIJE2 1.1. Definisanje misije, vizije i strateških ciljeva organizacije3 1.2. Istraživanje i analiza market okruženja4 1.2.1. Analiza inter tholepin marketing okruženja4 1.2.2. Analiza eksternog marketing okruženja5 1.3. Strategija odabira ciljnog tržišt a7 1.3.1. Nediferencirani marketing8 1.3.2. Diferencirani marketing8 1.3.3. Koncentrirani marketing9 1.4. Razumijevanje procesa strateškog marketing intendiranja9 1.4.1. Definicija strateškog planiranja9 1.4.2. Marketing ciljevi organizacije10 1.4.3. Marketing plan organizacije10 2. RAZLIČITI PRISTUPI KREIRANJU MARKETING STRATEGIJE11 2.1. Strategije tržišnog lidera12 2.1.1. Proširivanje ukupnog tržišta12 2.1.2. Odbrana tržišnog udjela13 2.1.3. Širenje tržišnog udjela15 2.2. Strategije tržišnih izazivača16 2.2.1. Definis anje strateških ciljeva i protivnika1! 6 2.2.2. Odabir opšte strategije napada17 2.2.3. Odabir specifičnih...If you want to get a integral essay, order it on our website: OrderEssay.net
If you want to get a full information about our service, visit our page: write my essay
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.